Na cestách s Kellysom

…za poznaním a pre radosť z pohybu

Na začiatku

Volám sa Kellys a som svetlošedej farby. Moja majiteľka si ma na vlastných kolesách priviezla domov z jedného obchodu v Rusovciach logobikemania, v ktorom predávajú aj bicykle. Bol sychravý marcový deň v roku 2006. Odvtedy som jej veľmi častým spoločníkom. Spolu sme už toho zažili veľa. Najprv sme chodili len na dunajskú hrádzu, no postupne sme naše cesty predlžovali a smerovali aj ďalej.  Tento blog  sa rozhodla moja majiteľka  venovať  našej  spoločnej záľube. Na dôvažok  by som chcel  ešte povedať, že nie som prvým bicyklom mojej pani. Predo mnou už mala dvoch dvojkolesových tátošov, jeden bol krásnej červenej farby, ktorý si hlúpo nechala odcudziť človekom, ktorému roky dôverovala a nasledovnú modrú Demu posunula ďalej sestre.

Ako som už spomenul, nemáme za sebou žiadne náročné túry, bicyklujeme sa hlavne v našom meste po oboch stranách dunajskej hrádze, aj keď po tej bratislavskej je to menej často než po petržalskej. No máme už aj niekoľko spoločných výletov za hranice nielen mesta, ale aj našej krajiny. Na týchto stránkach si môžete prečítať, kde všade sme spolu boli.

Možno naše  cyklotúry inšpirujú aj ďalších záujemcov o cyklistiku a prípadne  sa nájdu aj takí, čo sa k nám budú chcieť  pridať. Na nových kamarátov sa obaja vopred tešíme.

18. apríla 2009 Posted by | O mne | , | 4 komentáre