Na cestách s Kellysom

…za poznaním a pre radosť z pohybu

Little Children on a Bicycle a moje bicyklovanie

Surfujúc po internete natrafím niekedy na fotografie, ktoré ma zaujmú a občas si nejaké stiahnem do môjho počítača, aby som sa z nich mohla tešiť aj častejšie. Tak to bolo aj s touto fotografiou, ktorú som našla na stránke  Penang Traveltips. Je to vtipne skombinovaná maľba na stene s reálnym bicyklom a mne pripomenula moje detské časy, kedy som sa učila bicyklovať 🙂 Povedala som si, že túto fotku musím dať na môj blog, nech sa z nej potešia aj iní.

little-children-on-a-bicycle-mural

“Little Children on a Bicycle” Mural, Armenian Street, George Town, Penang.

A keď som už tu, tak by som rada verejne poďakovala autorom stránky Cyklovýlet, ktorá je pre mňa veľmi bohatou inšpiráciou pre budúce výlety. Žiaľ, väčšinou však moje plány zostávajú nezrealizované, pretože na cyklovýlety, ktoré nachádzam na spomínanej stránke, by som samotnej ženskej nedoporučila chodiť. Teda ani mne osobne. Škoda, že neviem nájsť seberovného cyklopartnera, cyklopartnerku či cyklopartiu, s ktorými by som ich mohla realizovať.

Prečo píšem seberovného? Preto, lebo ja nie som cyklistka typu čo najviac kilometrov za deň urobiť a potom sa kade-tade chváliť, koľko som toho stihla a aká bola moja priemerná rýchlosť. Mojím spoločníkom na bicykli je aj fotoaparát, kvôli ktorému dosť často zastavujem a fotím to, čo ma v mojom okolí zaujme. Bicyklujem nielen preto, aby som prešla z bodu A do bodu B, ale hlavne preto, aby som si bicyklovanie a krajinu, ktorou prechádzam, aj do sýtosti užila.  Nemám ani príliš veľkú výdrž (o tom by mohli hovoriť tí, ktorí so mnou niekde boli). Moja denná dávka ja maximálne sto kilometrov. Aj to už musím mať niečo v tej sezóne najazdené, aby som sa na takú štreku podujala.  No a  po ďalšie, nepotrebujem mať pri sebe spoločnosť, teda ľudí, ktorí ostatných vnímajú podľa ich váhy, či podľa toho,  či má niekto štíhly pás alebo má nejakých pár kíl navyše. Bohužiaľ, čo sa mužov cyklistov týka, za tých niekoľko rokov, čo bicyklujem, mám aj takú skúsenosť.  Veď čo si mám pomyslieť o chlapovi, s ktorým sa na sociálnej sieti bavím o bicyklovaní a on sa ma nespýta, aký mám bicykel, koľko zvyknem za sezónu najazdiť, ale to, akú mám výšku a váhu? Veru, aj to sa mi stalo.

Blíži sa koniec januára. Momentálne nejazdím. Včera som náhodou išla peši po dunajskej hrádzi v Petržalke, ktorá je nádherne očistená od snehu. No i tak ma zimné bicyklovanie neláka. Ale už sa však neviem dočkať, kedy sa trošku oteplí a kedy budem môcť môj bicykel vytiahnuť von.  Dovtedy by som mala aspoň doplniť to, čo som za posledný rok zanedbala na tomto blogu. Myslela som si, že v zime budem mať toľko času, že sem všetko stihnem vložiť. No nestalo sa tak. Keď som sa už konečne rozhýbala a rozhodla som sa, že nastal čas, aby som sa  tomuto blogu  začala venovať, musela som si preniesť všetky fotografie z uplynulých cyklovýletov zo starého počítača do nového. Urobila som to tak, že som ich si ich stiahla na externý harddisk. No len čo som chcela pracovať s prvou fotkou na harddisku, ten sa odmlčal a mlčí dodnes 😦 Prestal fungovať. Fotky v starom počítači som mazala ihneď po prenesení na nové médium, takže som  teraz zostala bez fotografií. Smola. Nejaké sa mi zachovali na iných blogoch, aspoň tie sa budem snažiť použiť.

Keďže som doteraz tomuto blogu až takú veľkú pozornosť nevenovala, je samozrejmé, že sa to odzrkadľuje aj na jeho návštevnosti. Občas sem niekto zablúdi, dokonca sa našlo zopár aj takých (spočítala by som ich azda na prstoch jednej ruky), ktorí mi tu nechali odkaz. Ak ste sem zavítali aj vy, ktorí teraz čítate tieto moje riadky, ozvite sa. Mňa zaujíma, kto kliká na tento blog. Ste cyklista? Ste cyklistka? Nechcete ma do partie? Veď päťdesiatnikov a aj starších ľudí, ktorí sa venujú cyklistike, je podľa mňa dosť.

http://365-dennaterapia.blogspot.sk/

23. januára 2013 - Posted by | Fotografie, O mne, Zaujímavosti z cyklistického sveta | , ,

2 komentáre »

  1. Krásna fotografia. A ešte niečo by som chcela podotknúť. Takto si predstavujem články, kde sa preberá cudzia fotografia. Bez problémov sa dozviem autora fotky, či stránku, odkiaľ pochádza. Máš moje *LIKE 🙂

    Komentár od glydoree | 27. februára 2013 | Odpovedať

    • Ďakujem! Aj ja by som bola rada, keby to takto robili všetci. Veľakrát sa mi tiež stalo, že ma zaujala fotografia a keď som sa spýtala na jej autora, tak som sa dozvedela, že fotka je stiahnutá z internetu. Bez toho, aby bolo uvedené, z akej stránky je.

      Komentár od Daniela | 27. februára 2013 | Odpovedať


Pridaj komentár

