Na cestách s Kellysom

…za poznaním a pre radosť z pohybu

Len tak – alebo fotografie z bicyklovania

Pri mojich cyklopotulkách nosím vždy fotoaparát, to už asi všetci viete. No a niekedy fotím len tak, čo mi napadne. Napríklad aj tiene. Veľakrát si hovorím, bodaj by som mala ja toľko fotografií, ako ich má môj bicykel 🙂

shadows

IMG_0527

Dúfam, že sa v dohľadnej dobe zmôžem na nejakú zaujímavú túru a následne príspevok z nej.

Tieto fotografie sú zdieľané

s

Shadow Shot Sunday

22. septembra 2013 - Posted by | Fotografie | , ,

7 komentárov »

  1. […] Len tak – alebo fotografie z bicyklovania  […]

    Spätné upozorenie od Čo nové u mňa pribudlo | FAREBNÝ SVET | 22. septembra 2013 | Odpovedať

  2. […] Len tak – alebo fotografie z bicyklovania […]

    Spätné upozorenie od Na začiatku « Na cestách s Kellysom | 22. septembra 2013 | Odpovedať

  3. Wonderful collection of shadows. Love the detail of the bike shadow in the first photo and the alternative lines in the second one.

    Komentár od Gemma Wiseman | 22. septembra 2013 | Odpovedať

  4. Hmm, tak své kolo jsem ještě nefotila, budu to muset napravit:-))

    Komentár od ajka | 22. septembra 2013 | Odpovedať

    • No vidíš, tak máš čo robiť 🙂 Keďže chodím bicyklovať väčšinou sama, tak mňa nemá kto odfotiť. Fotím si teda aspoň môj bicykel 🙂 Ale tieto fotky bicykla som fotila zámerne, lebo som vedela, že ich chcem dať do tohto projektu.

      Komentár od Daniela | 22. septembra 2013 | Odpovedať

  5. Lovely, sporty shadows 🙂

    Komentár od Huldra | 26. septembra 2013 | Odpovedať


Pridaj komentár

