Na cestách s Kellysom

…za poznaním a pre radosť z pohybu

Cyklistické rozohrievanie

Tento článok som mala rozpísaný už dlhšie, len som sa nevedela dokopať k tomu, aby som k nemu našla nejaké fotografie v archíve. Urobila som tak až potom, čo som absolvovala takú normálnu cyklotúru za chotárom nášho mesta. O tej bude až ďalší príspevok, teraz o tom, ako som sa pred touto túrou zahrievala na hrádzi.

Prvú cyklistickú ochutnávku som urobila 15. februára, o čom som vás okamžite informovala. Od toho dňa som toho veľa nenajazdila, pretože moje bicyklovanie je len také zimno-jarné rozohrievanie. Podľa kalendára stále zimné, ale podľa počasia už viac jarné 🙂

Cieľom mojich malých cyklovýletov sú len dunajské ramená, najďalej som bola pri čunovských jazerách. Na vlastné oči som nevidela ani to, že bol zlikvidovaný jeden z mojich najobľúbenejších bufetov, ten Na obrátke. Pátrala som na internete po nejakých informáciách, dozvedela som sa len to, že majiteľovi bufetu nebola predĺžená zmluva na prenájom pozemku. Škoda. Kto viete o tom, čo nás na tomto mieste čaká v budúcnosti?

Dlho, predlho som sa chystala napísať jeden článok, ktorý som chcela venovať práve cyklistickým bufetom, ktoré sa nachádzajú na trase Eurovelo 6 na na pravej strane dunajskej hrádze v Bratislave. Jeden som tu už na blogu mala, vtedy som použila informácie z jedného bulvárneho denníka. K novému článku som sa doteraz nedostala, pritom už dva z bufetov, ktoré som mala zdokumentované, neexistujú. Okrem toho Na obrátke bol zlikvidovaný aj ten, ktorý dostal názov po nejakom ovocnom strome. Zabudla som, či to bola čerešňa alebo višňa, no doteraz netuším, prečo dostal bufet práve také meno, keď som si tam nikdy ani jeden zo spomenutých stromov nevšimla. Ale nakoniec, veď ani bosorky som pri inom bufete tiež nevidela 🙂

Takže naše cyklotúry smerom na Rajku, či vodné dielo v Čunove budú bez občerstvenia Na obrátke. Tí, ktorí o tom neviete, nezabudnite sa občerstviť Pri poldri.

Upozornenie!

Toto vôbec nie je platená reklama! Ale nejaké občerstvenie by som si zaslúžila, no nie?

Výsledky vyhľadávania pre „bufet“

Na obrátke sa dalo nielen občerstviť, ale mnohí si tam vybrali aj svoju dennú dávku bulváru 🙂

collage_na obrátke1

Ani náhodou si nepamätám, z čoho som sa tak tešila 🙂

10. marca 2014 - Posted by | Moje cyklovýlety | , ,

2 komentáre »

  1. Vážne si vytešená, musel to byť dobrý výlet…To sa nedá nahrať…to z teba vyžaruje…

    Komentár od Viera | 10. marca 2014

  2. Asi mi niečo vtipné povedal jeden z tých, ktorí sú na predošlej fotke. Lebo aj tá moja fotka vznikla práve vtedy 🙂

    Komentár od Daniela | 10. marca 2014


Pridaj komentár