Na cestách s Kellysom

…za poznaním a pre radosť z pohybu

Dnes mi to nevyšlo s počasím

Po včerajšej “cyklopróbe”, ktorú som absolvovala po mesiaci od pádu, som si na dnes naplánovala konečne dlhšiu túru. Keďže som plánovala ísť do Bergu, prvým zádrheľom bolo, že som nevedela, akú cestu mám zvoliť, aby som sa dostala na cyklochodník smerujúci od Mosta SNP smerom na Berg. Moja zvyčajná cesta je totiž kvôli stavbe Starého mosta uzavretá. Vedela som aj o tom, že je uzavretá petržalská križovatka pri TPD, pretože ani autobusy tade nechodia. Na radu jednej susedy som sa predsa len k tej križovatke vypravila a urobila som dobre, pretože som sa dostala na chodník, ktorý vedie k bývalému Starému mostu. Z neho som zišla dole a tak som sa dostala až k Sadu Janka Kráľa. Keď som už išla okolo, zašla som aj do parku.  Tam som sa dobrú chvíľu zdržala, s čím som pôvodne nerátala.

DSCN1080c

DSCN1085c

Cez park som sa dostala až pod Most SNP a potom som už bez problémov pokračovala až na hranicu v Bergu. Týmto smerom som sa vybrala hlavne kvôli tomu, že som si chcela odfotiť žlté polia s repkou olejkou. Predpokladala som, že na rakúskom území ich bude ako aj po iné roky dosť. Bola som však dosť sklamaná, keď som videla len zo dve-tri malé políčka. Tie väčšie už boli odkvitnuté. No kto by to bol povedal, že za ten mesiac, čo som nebola poriadne z domu, sa toľko stihlo udiať v prírode!

DSCN1213c

DSCN1237c

DSCN1241c

DSCN1246c

DSCN1288c

DSCN1325c

Za sebou nechávam Bratislavu a predo mnou sa už črtá hraničný prechod.

DSCN1335c

DSCN1369c

DSCN1371c

DSCN1379c

Konečne prechádzam aspoň okolo malých polí s repkou olejnou.

DSCN1383c

DSCN1420c

V Bergu som sa zastavila na chvíľu pri cyklistickom odpočívadle. Doplnila som vodu a pokračovala som ďalej do Kittsee. Len čo som tam prišla, stihla som urobiť pár fotografií fabriky na výrobu čokolády a chcela som ísť ďalej do zámockého parku. No v tom som si všimla, že zo smeru, z ktorého som prišla, sa na oblohe tiahne veľká čierňava. Plány som rýchlo zmenila a vyštartovala som rýchlym tempom smer hranica a následne Petržalka.

DSCN1441c

DSCN1452c

DSCN1460c

DSCN1471c

DSCN1476c

DSCN1477c

Cestou som uvažovala nad tým, kam sa schovám, ak ma dážď stihne skôr, než prídem domov. Prvou možnosťou bol prístrešok na cykloodpočívadle hneď za hranicou. Ale už z diaľky som videla, že o prístrešok bude veľký záujem. Keďže zatiaľ pršalo len v diaľke, niekde nad Devínom a okolitými horami, pokračovala som v ceste a ďalšou možnosťou na ukrytie bola železničná stanica.

DSCN1494c

DSCN1497c

DSCN1504c

Bola som len niekoľko desiatok metrov od nej, keď spadli prvé kvapky. K stanici som prišla ešte suchá a tam som chvíľu čakala a uvažovala, čo urobím ďalej. Jednou z možností bolo aj to, že nastúpim do autobusu MHD aj s bicyklom a tak sa doveziem domov. No dážď ako keby si nevedel rozmyslieť, či sa spustí alebo nie. Keďže autobus neprichádzal, rozhodla som sa ísť ďalej domov. Neprešla som ani pol kilometra a prázdny autobus ma predbehol. Nakoniec som to domov dobicyklovala a ani som veľmi nezmokla. Ale ani dnes mi neukázal počítač kilometrov oveľa viac, ako včera 😦

DSCN1508c

 9. mája 2015 – 21 km

9. mája 2015 - Posted by | Moje cyklovýlety | , ,

2 komentáre »

  1. Danko, obdivuji tě, že se vydáš na takový výlet sama. Já bych někde zabloudila.
    Počasí ti zrovna nevyšlo, ale i tak jsi pořídila krásné fotky, hlavně krajiny se mi moc líbí.
    Stejně dost riskuješ, po pádu sis poprvé vyjela a hned zase zmokla! 😦 Byl to však májový déšť, takže by ti neměl ublížit. 😉
    Měj se krásně! 🙂

    Komentár od Hanka | 12. mája 2015 | Odpovedať


Pridaj komentár

