Na cestách s Kellysom

…za poznaním a pre radosť z pohybu

Čo je krajšie ako jarná cyklistika?

Konečne nastal vytúžený jarný čas a ja som mohla znovu po dlhých mesiacoch vytiahnuť bicykel.  Síce som prvý pokus uskutočnila už 11. marca, kedy som prvýkrát po zime vyšla na hrádzu. Moja cesta vtedy viedla iba po Rusovce.  O tom som tu písala a kliknutím na odkaz si môžete pozrieť článok znovu.

Keďže sa nám po oficiálnom začiatku jari opäť na nejaký čas vrátila chladná zima, bicykel zostával zase doma. Až začiatkom apríla som ho znovu vybrala prevetrať.  Na striedačku to bolo raz do Čunova, potom zase smer Berg-Kittsee, či som si znovu išla zopakovať hľadanie záhrady mojej známej vo Vlčom hrdle. (Bohužiaľ, ani tentoraz som tam netrafila na prvý raz 😦  ) Až uplynulý víkend bolo konečne prijateľné počasie a ja som sa bola po oba dni bicyklovať.  Ešte stále sú to len také tréningové trasy. Musím nechať čas privykať nohám aj sedacej časti na iné pohyby, než boli počas zimy navyknuté. Preto moja štatistika prejdených kilometrov nedosiahla ešte  ani 150 km. Ale ako sa hovorí, pomaly ďalej zájdeš, platí pre mňa aj v tejto činnosti. Možno za mesiac najazdím toľko, aby som sa odvážila ísť na už spomínanú hromadnú akciu na Cestu priateľstva.

Vonku je už krásne, každým dňom je viac zelene a stále viac farieb. Veď sa o tom môžete presvedčiť aj sami. Nielen vtedy, keď vybehnete von, ale aj z týchto  mojich obrázkov. Ak budete mať chuť, pozrite si ich. A potom mi odpovedzte, či by nebolo hriechom, aby som túto krásu, vôkol ktorej na bicykli prechádzam, nechala nepovšimnutú. Či mám naozaj naháňať na bicykli kilometre a čas, ktorým sa potom budem pred ostatnými vychvaľovať? Tu viem odpovedať iba jedno. Nebola by som schopná nevšímať si to a tí, ktorí potrebujete jazdiť 35 km a viac za hodinu, hľadajte si podobných spoločníkov.

Apríl 2013

19. apríla 2013 - Posted by | Fotografie, Moje cyklovýlety | , , , , ,

4 komentáre »

  1. Já patřím mezi výjimky. Dokáži jet rychle a ještě přitom vnímat krásu.:)))

    Komentár od pizlik | 19. apríla 2013

  2. Neverím 🙂 Po prvé: detaily by ti ušli a keby si sa zastavovala toľko fotiť, čo ja, tak by sa ti rýchlosť veľmi rýchlo znižovala 🙂 Ale s tebou by som sa nešla bicyklovať, lebo ty si “supermanka” a nechala by si ma vypľuť dušu.

    Komentár od Daniela | 19. apríla 2013

  3. Daniela, uplne s tebou suhlasim, pre mna je bicykel hlavne zazitky, radost 🙂

    Komentár od Jana Jeghova | 24. apríla 2013

  4. Som rada, že niekto ďalší zdieľa so mnou môj názor 🙂

    Komentár od Daniela | 24. apríla 2013


Pridaj komentár